Home Top Ad

Responsive Ads Here

5 LANGKAH MUDAH NAK BUAT DUIT DENGAN MENJUAL PERFUME DI MALAYSIA

Share:

1. Daftar Menjadi Agen Jenama Perfume Yang Berkualiti & Unik.
.
Skrg makin ramai yang berminat dan start ada citarasa perfume masing-masing. Disebabkan itu, demand utk produk perfume semakin tinggi dan peluang nak buat duit pn agak banyak. Jadi carilah jenama Perfume yang berkualiti dan mempunyai potensi yang tinggi untuk pergi jauh di pasaran.
.
2. Mula Promote Kepada Kawan-kawan & Saudara-mara
.
Bila anda menjadi agen Perfume, mulakan usaha promote dari saudara-mara dan kawan-kawan di sekeliling. Sebab apa ? Mereka lah orang yang sudahpn kenal dan percaya anda. Bila kepercayaan itu sudah ada, lebih senang untuk menjual sesuatu produk pada mereka. Bagi mereka cuba tester, supaya mereka lebih convinced untuk beli jika suka perfume tersebut.
.
3. Gunakan Sosial Media
.
Apabila seseorang melihat satu2 produk secara kerap, in shaa Allah lebih senang untuk dia beli produk tersebut. So mcm mana nak buatkan orang melihat produk kita kerap ? Of course through sosial media la kan ? Gunakan pesbuk, instegrem dan post secara konsisten biar org nampak produk tu hari2. Melalui sosial media, orang yang tak kenal kita pun boleh ada keyakinan terhadap kita kalau dipromote secara konsisten.
.
4. Berikan Tester Untuk Tarik Pelanggan.
.
Kalau perfume, sah2 sample dan tester adalah salah satu alat utk tarik pelanggan suka dengan produk kita. Tak kenal maka tak cinta. Taktau bau, macam mana org akan suka ? Brand2 besar di shopping mall pun gunakan kaedah sample untuk tarik orang masuk ke kedai mereka seterusnya buatkan pelanggan membeli.
.
5. Buka Booth Untuk Buat Sales
.
Tak Buat Marketing & Sales, macam mana nak dapat customer? Salah satu cara nak buat sales adalah dengan membuka booth. Selalu lah usha2 event2 di kawasan anda melalui Facebook events, dan pencarian google. Tanpa kita sedar memang setiap hari, setiap minggu ada je event berlaku sekeliling kita. Kadang2 nak buka booth di dalam event ni, tak sampai RM60 sehari pn kalau pandai cari. Tak perlu amik booth yang mahal2, cari je yang murah2, start buat sales, dapatkan momentum, sebelum masuk booth besar2 yang ada crowd ramai.

So itulah 5 tips dari Gecks and Cov untuk bantu anda mulakan usaha menjual perfume secara online dan juga offline. 
.
Oh ye, btw, Gecks and Cov adalah jenama perfume buatan tangan, bukan perfume inspired, tapi perfume yang dicipta sendiri oleh perfumers di Gecks and Cov yang berada dalam bidang perfume lebih dari 5 tahun.
.
Team Gecks and Cov sndr cari, adun dan cipta pelbagai bau untuk mencipta perfume2 Gecks and Cov yang baunya lebih tahan dan lebih berkualiti berbanding perfume inspired yg biasa. Dengan modal yang sangat rendah, anda akan mendapat satu starter kita yang mengandungi 6 tester perfume yang anda boleh guna untuk bagi orang cuba untuk buatkan mereka beli.
.
Anda berminat nak join sebagai agen Gecks and Cov ?
Klik link ini utk wasap kami dan Join >>> 
www.wasap.my/60132517173/AgenGnC
www.wasap.my/60132517173/AgenGnC
www.wasap.my/60132517173/AgenGnC

No comments